Wybierz kategorię
Na skróty
- Konkursy Prezydenta Miasta Piły
- Patronaty Prezydenta
- Zainwestuj w Pile
- Infrastruktura drogowa
- Przetargi - Nieruchomości
- Rewitalizacja
- Organizacje pozarządowe
- Jednostki pomocnicze - osiedla
- Fundusze europejskie
- Fundusze krajowe
- Fundusze województwa wielkopolskiego
- Linki tu jesteśmy
- E-Mapa
- Informacje dla niepełnosprawnych
- Z pierwszej ręki
- Sesja Rady Miasta
- Zwierzęta zaginione/znalezione na terenie Gminy
- W rytmie miasta
- Deklaracja dostępności
23.09.2016
DrukujOd czwartku klienci Miejskiego Zakładu Komunikacji mają do dyspozycji nowe Biuro Obsługi Klienta. Punkt funkcjonuje tuż obok przystanku przy Al. Piastów. W tym miejscu można załatwić wszystko to co w siedzibie głównej firmy przy ul. Łącznej: m.in. kupić bilet, wyrobić Pilską Kartę Miejską, przedłużyć ulgę na Pilskiej Karcie Miejskiej, uzyskać informacje odnośnie połączeń komunikacyjnych, zapłacić mandat, wynająć autobus lub powierzchnię reklamową w autobusach. W punkcie dostępne są również rozkłady jazdy.