Na skróty
- Konkursy Prezydenta Miasta Piły
- Patronaty Prezydenta
- Zainwestuj w Pile
- Infrastruktura drogowa
- Przetargi - Nieruchomości
- Rewitalizacja
- Organizacje pozarządowe
- Jednostki pomocnicze - osiedla
- Fundusze europejskie
- Fundusze krajowe
- Fundusze województwa wielkopolskiego
- Linki tu jesteśmy
- E-Mapa
- Informacje dla niepełnosprawnych
- Z pierwszej ręki
- Sesja Rady Miasta
- Zwierzęta zaginione/znalezione na terenie Gminy
- W rytmie miasta
- Deklaracja dostępności
UWAGA rowerzyści - konsultacje społeczne.
20.10.2016
DrukujKonsultacje społeczne dotyczące projektu Poprawa infrastruktury łączącej jednostki osadnicze Pilskiego OSI – ŚCIEŻKI ROWEROWE - CZĘŚĆ I
1) Zakres projektu obejmuje:
- budowę i przebudowę dróg rowerowych w mieście Piła w celu zapewnienia spójnego
i bezpiecznego systemu połączeń tras rowerowych do pracy i szkół,
- budowę i przebudowę oświetlenia ulicznego na energooszczędne i inteligentne,
- wspierania gospodarki niskoemisyjnej.
2) Prace projektowe dotyczące ciągów pieszo-rowerowych podzielono na 12 odcinków:
Odcinek nr 1-Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż al. Powstańców Wlkp – od ronda Łukasiewicza do zakładów Philipsa wraz z budową oświetlenia. Ścieżka rowerowa szerokości 2,0 m o nawierzchni bitumicznej, chodnik szerokości 1,5 m o nawierzchni z kostki betonowej.
Odcinek nr 2-Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Wawelskiej – od ul. Karpackiej do torów kolejowych. Ścieżka rowerowa szerokości 2,0 m o nawierzchni bitumicznej, chodnik szerokości 1,5 m o nawierzchni z kostki betonowej.
Odcinek nr 3-Budowa ciągu pieszo-rowerowego w przebiegu obwodnicy śródmiejskiej – od ul. Okólnej do ul. Walki Młodych wraz z budową oświetlenia. Ścieżka rowerowa szerokości
2,0 m o nawierzchni bitumicznej, chodnik szerokości 1,5 m o nawierzchni z kostki betonowej.
Odcinek nr 4-Budowa ciągu pieszo-rowerowego w przebiegu obwodnicy śródmiejskiej w rejonie Ronda Kuronia – od ul. Okrzei do ul. Podgórnej. Ścieżka rowerowa szerokości 2,0 m o nawierzchni bitumicznej, chodnik szerokości 2,0 m o nawierzchni z kostki betonowej.
Odcinek nr 5-Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi na Zelgniewo – od drogi nr 10/11 do ośrodka Geovita wraz z budową oświetlenia. Ścieżka rowerowa szerokości 2,0 m o nawierzchni bitumicznej, chodnik szerokości 2,0 m o nawierzchni bitumicznej.
Odcinek nr 6-Budowa ciągu pieszo-rowerowego od al. Poznańskiej do Sokolej – wzdłuż torów na Motylewo wraz z budową oświetlenia i monitoringiem.
Odcinek nr 7-Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż al. Jana Pawła II – od kładki na Wyspie na wysokości restauracji Molino do Mostu Bolesława Chrobrego wraz z budową oświetlenia. Ścieżka rowerowa o szerokości 2,0 m z kostki betonowej, chodnik szerokości 2,0 m o nawierzchni z kostki betonowej.
Odcinek nr 8-Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Mickiewicza od strony lasu – pomiędzy al. Wojska Polskiego a ul. Wyspiańskiego wraz z budową oświetlenia. Ścieżka rowerowa szerokości 2,0 m o nawierzchni bitumicznej, chodnik szerokości 1,5 m o nawierzchni z kostki betonowej.
Odcinek nr 9
-Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Mickiewicza od strony osiedla – pomiędzy al. Wojska Polskiego a ul. Wyspiańskiego. Ścieżka rowerowa szerokości
2,0 m o nawierzchni bitumicznej, chodnik szerokości 1,5 m o nawierzchni z kostki betonowej.
Odcinek nr 10-Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż al. Wojska Polskiego od strony lasu, od ronda 6 Pułku Lotnictwa Myśliwsko-Bombowego do istniejącej ścieżki w rejonie przejazdu kolejowego wraz z budową oświetlenia. Ścieżka rowerowa szerokości 2,0 m o nawierzchni bitumicznej, chodnik szerokości 1,5 m o nawierzchni z kostki betonowej.
Odcinek nr 11-Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Kossaka – od ronda 10 kwietnia do drogi 10/11 wraz z budową oświetlenia. Ścieżka rowerowa szerokości 2,0 m o nawierzchni bitumicznej, chodnik szerokości 1,5 m o nawierzchni z kostki betonowej. Na części odcinka chodnik szerokości 2,0 m o nawierzchni bitumicznej.
Odcinek nr 12-Przebudowa oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Koszalińskiej od ronda 6 Pułku Lotnictwa Myśliwsko-Bombowego do skrzyżowania z al. Niepodległości.
3) Zapraszamy do zgłaszania wniosków i uwag do załączonej dokumentacji projektowej dla odcinków nr 2, nr 4 i nr 9.
4) Osoby zainteresowane wyrażeniem opinii mogą je wnieść w terminie do dnia 26 października 2016 r. na adres e-mail wpir@um.pila.pl lub pisemnie pod adresem: Wydział Rozwoju i Funduszy Europejskich, Plac Staszica 10, 64-920 Piła
5) Wersję elektroniczną projektów zawierają poniższe pliki pdf.: