×
POPUP!
Ilustracja: Godło Państwowe
Flaga unii

Tu wizje
nabierają
kształtu!

PolskiAngielskiNiemiecki

Pamiątka z Piły z Pilskiej Półki
29.11.2017

Drukuj

Pamiątka z Piły, prezent z logo miasta, produkt regionalny? Oczywiście, wszystkie te cechy posiadają produkty, które dzisiaj zostały zaprezentowane na Pilskiej Półce. Pomysł stworzenia marki Pilska Półka narodził się w głowie Beaty Dudzińskiej zastępczyni Prezydenta Miasta. Inspiracją było wydarzenie Smaki Regionu organizowane przez pilską spółkę Tarpil, gdzie można było spotkać kilku pilskich producentów. 

Dzisiaj pomysł stał się faktem i każdy kto chciałby nabyć czy to magnesik, kubek, przywieźć prezent z podróży w postaci naklejki ściennej, torby ekologicznej, torebki - nerki, widokówki może udać się do hotelu Gwda lub do Kawiarni Dworcowej, gdzie stanęły gabloty z pilskimi pamiątkami. Znajdziecie tam także oleje wytwarzane przez manufakturę Oleoteka - jedynego producenta olejów tłoczonych na zimno w Pile. A jeśli podróżnemu zaginie czapka lub szalik, znajdą się i takie części garderoby jak wspomniana czapka lub komin oznaczone uszyte przez pilską projektantkę mody Aleksandrę Szeremet-Wilczyńską założycielkę marki Creownia.

Pilska Półka będzie zmieniać swoją ofertę. Do współpracy zapraszają InwestPark, dystrybucją natomiast zajęła się spółdzielnia socjalna Nowe Horyzonty.

Wszystkie produkty mają jedną cechę wspólną - firmowane są logo Piła500.

Pilską Półkę zainaugurowali:

Beata Dudzińska - zastępca Prezydenta Miasta Piły
Edyta Musiał – prezes Inwest Park sp. z o.o.
Bogusław Tomczyk – prezes Spółdzielnia Nowe Horyzonty

Producenci

Robert Cylwa – Oleoteka
Katarzyna Stańczak-Szperkowska – Poligrafia Promocja Reklama Studio K2
Ewelina Urbanowicz – Zakład Aktywności Zawodowej
Aleksandra Szeremet-Wilczyńska – Creownia

Więcej zdjęć znajdziecie tutaj

 

Dorota Semenov
Biuro Prezydenta Miasta Piły

Partnerzy