Na skróty
- Konkursy Prezydenta Miasta Piły
- Patronaty Prezydenta
- Zainwestuj w Pile
- Infrastruktura drogowa
- Przetargi - Nieruchomości
- Rewitalizacja
- Organizacje pozarządowe
- Jednostki pomocnicze - osiedla
- Fundusze europejskie
- Fundusze krajowe
- Fundusze województwa wielkopolskiego
- Linki tu jesteśmy
- E-Mapa
- Informacje dla niepełnosprawnych
- Z pierwszej ręki
- Sesja Rady Miasta
- Zwierzęta zaginione/znalezione na terenie Gminy
- W rytmie miasta
- Deklaracja dostępności
Otwarcie Punktu Obsługi Mieszkańców w Galerii IBI w Pile.
09.02.2017
DrukujW czwartek o godzinie 15.00 odbyło się oficjalne otwarcie punktu obsługi klienta Urzędu Miasta w Galerii IBI z udziałem zaproszonych przedstawicieli mediów.
Punkt będzie czynny w soboty i w niedziele od godziny 10.00 do 18.00, począwszy od 11 lutego b.r. Dni i godziny urzędowania Punktu mają ułatwić mieszkańcom dostęp do Urzędu Miasta, w szczególności tym osobom które w dni powszednie pracują w godzinach pracy Urzędu Miasta. Ponadto osoby które do Piły przyjeżdżają tylko na weekendy będą miały możliwość załatwienia sprawy urzędowej w tym czasie.
„Mam nadzieję, że będzie to ulubione miejsce mieszkańców do załatwiania spraw. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców pomyśleliśmy, że pójdziemy tam, gdzie są ludzie, a w weekendy są właśnie w takich obiektach handlowych” – powiedział podczas otwarcia prezydent Piotr Głowski. Podpisując umowę dotyczącą najmu pomieszczenia, prezydent podziękował za dobrą współpracę i pomoc przy uruchomieniu tego miejsca, wynajmującemu czyli pilskiej firmie Mini-Max Investment s.c. reprezentowanej przez pana Wiesława Ekierta.
Punkt będzie zajmował się:
- przyjmowaniem wniosków o wydanie dowodu osobistego,
- dokonywaniem czynności meldunkowych (zameldowania na pobyt stały i czasowy, wymeldowaniem)
- wydawaniem zaświadczeń meldunkowych
- a także przyjmowaniem wniosków o wydanie Karty Dużej Rodziny.
Serdecznie zapraszamy do korzystania z usług Punktu Obsługi Mieszkańców.
J. Oburota