×
POPUP!
Ilustracja: Godło Państwowe
Flaga unii

Tu wizje
nabierają
kształtu!

PolskiAngielskiNiemiecki

Gminy program dofinansowania do usunięcia azbestu
02.03.2021

Drukuj

Corocznie Urząd Miasta Piły przeprowadza akcję usuwania z terenu gminy wyrobów zawierających azbest.  Usługa jest bezpłatna i jest kontynuowana w bieżącym roku. Aby pozbyć się niebezpiecznych dla zdrowia materiałów, ich właściciel powinien przedstawić informację na ten temat. Formularz informacji o wyrobach zawierających azbest oraz druki innych dokumentów, znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Piły;

http://bip.pila.pl/subcontent.php?cms_id=727.

Miejsce złożenia dokumentów:

Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pok. 7A (W czasie epidemii skrzynka podawcza przed wejściem głównym Urzędu Miasta Piły.

Pomoc/informacja

tel. 67 210  42 59

Godziny pracy:

poniedziałek – piątek 7:30 – 15:30

Podstawą wszczęcia działań jest uchwalony przez Radę Miasta Piły „Program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Piły na lata 2014 – 2032”. Dokument ten ujmuje zagadnienia związane z realizacją obowiązków, wynikających z „Programu oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009 – 2032”. W 2020 roku z terenu Piły usunięto 33,035 Mg wyrobów zawierających azbest na kwotę 14 536,70 zł brutto. Zadanie sfinansowano ze środków budżetu gminy.

Partnerzy