Na skróty
- Konkursy Prezydenta Miasta Piły
- Patronaty Prezydenta
- Zainwestuj w Pile
- Infrastruktura drogowa
- Przetargi - Nieruchomości
- Rewitalizacja
- Organizacje pozarządowe
- Jednostki pomocnicze - osiedla
- Fundusze europejskie
- Fundusze krajowe
- Fundusze województwa wielkopolskiego
- Linki tu jesteśmy
- E-Mapa
- Informacje dla niepełnosprawnych
- Z pierwszej ręki
- Sesja Rady Miasta
- Zwierzęta zaginione/znalezione na terenie Gminy
- W rytmie miasta
- Deklaracja dostępności
Enea: obsługa wyłącznie elektroniczna
16.03.2020
DrukujSzanowny Kliencie,
w trosce o Państwa zdrowie, aby zminimalizować ryzyko podjęliśmy decyzję o tymczasowym zamknięciu naszych Biur Obsługi Klienta. Jednocześnie zachęcamy do korzystania ze zdalnych kanałów kontaktu z Eneą. Swoje sprawy, można załatwiać bez wychodzenia z domu poprzez elektroniczne biuro obsługi ebok.enea.pl. Tutaj sprawdzicie i opłacicie swoje faktury, zaktualizujecie swoje dane czy zgłosicie sprawy, które chcecie zrealizować.
eBOK jest dostępny 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu.
W celu uzyskania dostępu wejdź na ebok.enea.pl, podaj numer kontrahenta (znajdziesz go na fakturze) oraz PESEL lub NIP i możesz już swobodnie korzystać z konta.
Dodatkowe informacje o aplikacji eBOK i e-fakturze można znaleźć tutaj.
Zachęcamy do założenia konta i elektronicznego kontaktu.
Osobistą wizytę w Biurze Obsługi Klienta może zastąpić także kontakt z konsultantami Enei
za pośrednictwem infolinii 611 111 111 oraz czatu na stronie www.enea.pl
Prosimy nie odpowiadać na niniejszego maila, ma on charakter wyłącznie informacyjny.
Pozdrawiamy
Zespół Enei