Na skróty
- Konkursy Prezydenta Miasta Piły
- Patronaty Prezydenta
- Zainwestuj w Pile
- Infrastruktura drogowa
- Przetargi - Nieruchomości
- Rewitalizacja
- Organizacje pozarządowe
- Jednostki pomocnicze - osiedla
- Fundusze europejskie
- Fundusze krajowe
- Fundusze województwa wielkopolskiego
- Linki tu jesteśmy
- E-Mapa
- Informacje dla niepełnosprawnych
- Z pierwszej ręki
- Sesja Rady Miasta
- Zwierzęta zaginione/znalezione na terenie Gminy
- W rytmie miasta
- Deklaracja dostępności
Działania Straży Miejskiej w Pile
17.05.2016
DrukujStraż Miejska w Pile jest zobowiązana do prowadzenia rejestru zgłoszeń i interwencji dotyczących czystości i porządku na terenie miasta Piły.
Po otrzymaniu zgłoszenia, Straż ustala właściciela nieruchomości z Bazy Danych Ewidencji Gruntów i Budynków. W zależności od tego, kto jest właścicielem – informuje się odpowiednie podmioty.
Jeżeli właścicielem terenu jest Gmina Piła – odpowiednie jednostki zobowiązane są do zwrotnego potwierdzenia otrzymania wiadomości oraz usunięcia nieprawidłowości w terminie do 48 godzin od zgłoszenia interwencji (gdy konieczny jest dłuższy czas – wskazuje się przybliżony termin usunięcia nieprawidłowości).
Jeżeli właścicielem jest podmiot inny niż Gmina Piła – strażnik powiadamia go o ciążących obowiązkach oraz zobowiązuje do niezwłocznego usunięcia nieprawidłowości.
Straż Miejska w Pile działa sprawnie i szybko. Jednym z jej podstawowych zadań jest ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych. Jeżeli widzisz, że coś lub ktoś zakłóca ten stan, nie wahaj się i powiadom Straż Miejską w Pile. Podajemy telefony pod którymi strażnicy miejscy przyjmują zgłoszenia od osób prywatnych i instytucji:
TELEFON ALARMOWY 986
INFOLINIA: 801-005-285
TELEFON: 67 210-42-86
Tel. komórkowy, sms - 668-250-619
e-mail : sm@um.pila.pl
adres: ul. Zygmunta Starego 1, 64-920 Piła