Na skróty
- Konkursy Prezydenta Miasta Piły
- Patronaty Prezydenta
- Zainwestuj w Pile
- Infrastruktura drogowa
- Przetargi - Nieruchomości
- Rewitalizacja
- Organizacje pozarządowe
- Jednostki pomocnicze - osiedla
- Fundusze europejskie
- Fundusze krajowe
- Fundusze województwa wielkopolskiego
- Linki tu jesteśmy
- E-Mapa
- Informacje dla niepełnosprawnych
- Z pierwszej ręki
- Sesja Rady Miasta
- Zwierzęta zaginione/znalezione na terenie Gminy
- W rytmie miasta
- Deklaracja dostępności
Podsumowanie konsultacji dot. kodeksu reklamowego.
19.05.2016
DrukujW dniach od 25 lutego do 31 marca b.r. Urząd Miasta przeprowadził ankietę wśród mieszkańców Piły dotyczącą tzw. „Kodeksu reklamowego”. Przyczynkiem do jej przeprowadzenia było wejście w życie, w kwietniu ubiegłego roku, ustawy zwanej potocznie „ustawą krajobrazową”. Dzięki jej zapisom gminy mają możliwość określenia na swoim terenie zasad dotyczących sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych oraz ogrodzeń.
Mieszkańcy Piły którzy wzięli udział w ankiecie opowiedzieli się zdecydowanie za wprowadzeniem regulacji w przedmiotowej tematyce. Udzielone przez nich odpowiedzi wskazują na to, że miasto powinno podjąć kroki w celu poprawy estetyki miejskiej.