Beata Dudzińska
II Zastępca Prezydenta Miasta
Przyjmuje mieszkańców: poniedziałek od 9.00 do 15.00
II Zastępca Prezydenta Miasta nadzoruje bezpośrednio problemy i zagadnienia dotyczące:
- działań w zakresie zwalczania patologii społecznej,
- realizacji zadań wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych (zlecone),
- rejestracji zdarzeń stanu cywilnego (zlecone),
- porządku publicznego,
- zapewnienia materialno - technicznych warunków pracy Urzędu,
- inicjowania działalności gospodarczej i inwestycyjnej, koordynowanie działań związanych z
- programowaniem rozwoju miasta,
- informatyki w pracy Urzędu,
- funduszy europejskich,
- innych zadań zleconych przez Prezydenta Miasta.
Do wspólnych zadań Prezydenta i Zastępców Prezydenta należy:
- koordynowanie i stymulowanie procesów rozwoju społeczno-gospodarczego miasta,
- kontrolowanie działalności Wydziałów Urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych oraz nadzór nad
- właściwą i terminową realizacją zadań,
- współdziałanie z właściwymi organami rządowej administracji ogólnej oraz organizacjami działającymi na terenie miasta,
- rozpatrywanie skarg, wniosków i interwencji obywateli.