Informujemy, że do 22 marca br. do godz. 10.00 można składać oferty na zadanie Budowa zintegrowanego centrum przesiadkowego przy ul. Zygmunta Starego w Pile w ramach projektu – Wspieranie gospodarki niskoemisyjnej poprzez poprawę mobilności miejskiej w Pile.
O planach budowy centrum przesiadkowego pisaliśmy >>> tutaj <<<
Więcej informacji w >>> ogłoszeniu o przetargu <<< oraz pod nr tel. 67 2126210, faks 67 2123566.
Wspieranie gospodarki niskoemisyjnej poprzez poprawę mobilności miejskiej w Pile
- zintegrowane centrum przesiadkowe przy ul. Zygmunta Starego
Samorząd miasta Piły uruchomił przetarg nieograniczony „zaprojektuj i wybuduj” na wybór wykonawcy zintegrowanego centrum przesiadkowego w Pile. W celu realizacji projektu „Wspieranie gospodarki niskoemisyjnej poprzez poprawę mobilności miejskiej w Pile”,
Budowa zintegrowanego centrum przesiadkowego przy ul. Zygmunta Starego w Pile,
w rejonie dworca PKP i Galerii Vivo jest jednym z zadań inwestycyjnych dużego projektu miejskiego „Wspieranie gospodarki niskoemisyjnej poprzez poprawę mobilności miejskiej w Pile”. Ma być zaprojektowane i wybudowane do lipca 2020 roku.
Zintegrowane centrum przesiadkowego obejmować będzie m.in:
Poza tym na placu przed wejściem na dworzec PKP zlokalizowane zostaną także dwie zadaszone wiaty rowerowe, stacja naprawy rowerów.
Projekt jest współfinansowany środkami Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Poddziałania 3.3.1 Inwestycje w obszarze transportu miejskiego. Całkowita wartość projektu 44 803 026,41 zł, przy dofinansowaniu 29 680 744,71 zł (85% kosztów kwalifikowalnych).
W ramach projektu już zrealizowano:
W realizacji jest zadanie:
Okres realizacji całego zakresu rzeczowego projektu: lata 2014-2020.
Celem projektu poprawa mobilności miejskiej w Pile, która przyczyni się do zmniejszenia oddziaływania systemu transportowego na środowisko, a także zwiększenia płynności transportu publicznego, zwiększenia komfortu podróży oraz poprawy dostępności dla osób o ograniczonej sprawności, w tym ruchowej. Zwiększy się dostępność komunikacyjna miasta
i Pilskiego Obszaru Strategicznej Interwencji (POSI). Efektem będzie wzmocnienie powiązań funkcjonalnych pomiędzy gminami POSI, zwiększenie mobilności mieszkańców, a przez to poprawa konkurencyjności regionu.