Enea: obsługa wyłącznie elektroniczna
16.03.2020

Szanowny Kliencie,

w trosce o Państwa zdrowie, aby zminimalizować ryzyko podjęliśmy decyzję o tymczasowym zamknięciu naszych Biur Obsługi Klienta. Jednocześnie zachęcamy do korzystania ze zdalnych kanałów kontaktu z Eneą. Swoje sprawy, można załatwiać bez wychodzenia z domu poprzez elektroniczne biuro obsługi ebok.enea.pl. Tutaj sprawdzicie i opłacicie swoje faktury, zaktualizujecie swoje dane czy zgłosicie sprawy, które chcecie zrealizować. 
eBOK jest dostępny 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu.

W celu uzyskania dostępu wejdź na ebok.enea.pl, podaj numer kontrahenta (znajdziesz go na fakturze) oraz PESEL lub NIP i możesz już swobodnie korzystać z konta. 

Dodatkowe informacje o aplikacji eBOK i e-fakturze można znaleźć tutaj.

Zachęcamy do założenia konta i elektronicznego kontaktu.


Osobistą wizytę w Biurze Obsługi Klienta może zastąpić także kontakt z konsultantami Enei 
za pośrednictwem infolinii 611 111 111 oraz czatu na stronie www.enea.pl


Prosimy nie odpowiadać na niniejszego maila, ma on charakter wyłącznie informacyjny.



Pozdrawiamy
Zespół Enei