Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Rarytas Plus z Piły w gronie zwycięzców pierwszej edycji Plebiscytu Handlu Detalicznego!
19.10.2017

Mamy Herosa Polskiej Przedsiębiorczości!

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Rarytas Plus z Piły
w gronie zwycięzców pierwszej edycji Plebiscytu Handlu Detalicznego!

 

 

Wszechstronni, rodzinni, przyjaźni, zaopatrujący się lokalnie i zaangażowani - tacy właśnie są przedsiębiorcy prowadzący niezależne sklepy detaliczne. Grupa Eurocash postanowiła nagrodzić te postawy ogłaszając konkurs „Herosi Polskiej Przedsiębiorczości - Plebiscyt Handlu Detalicznego”. W gronie pięciu najlepszych znalazło się nasze lokalne Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Rarytas Plus z Piły, które zwyciężyło w kategorii „Rodzinny”.

 

Sklep Rarytas działający w Pile z powodzeniem obala mit, że z rodziną dobrze wychodzi się tylko na zdjęciu. Pani Iza, właścicielka Rarytasu, już jako dziecko podczas wakacji pomagała w sklepie rodzicom. Po studiach wróciła, aby poprowadzić placówkę. Jak sama mówi: „Istniejemy na rynku dzięki wiedzy i umiejętnościom przekazywanych od dziadków i rodziców, nieustającej pomocy rodzeństwa i wsparciu męża”. Dla każdego z nich Rarytas jest najważniejszy i codziennie zostawiają
w nim serce i całą energię – to daje się wyczuć od razu po wejściu, nic więc dziwnego, że tak bardzo lubią tu przychodzić mieszkańcy Piły.

 

Celem pierwszej edycji Plebiscytu „Herosi Polskiej Przedsiębiorczości” jest promocja niezależnego handlu detalicznego i udowodnienie, że to nie menedżerowie wielkich korporacji,
a właśnie osoby takie jak właściciel małoformatowego sklepu w województwie wielkopolskim są fundamentem krajowej przedsiębiorczości.
Grupa Eurocash chce też za pomocą akcji zachęcać współpracujących z nią detalistów do wzmacniania partnerskich relacji z klientami ich sklepów, czego najlepszym przejawem jest skłonienie ich do głosowania i wspólnego pokonania konkurentów z innych regionów kraju. Organizator Plebiscytu ma nadzieję, że prezentując inspirujące historie i ludzi, którzy stoją za sukcesami swoich firm, pokaże ich klientom, że są to osoby prowadzące biznes z prawdziwym zaangażowaniem i pasją.

Cieszymy się, że pierwsza edycja plebiscytu wyzwoliła tak duże emocje i zaangażowała zarówno przedsiębiorców, jak i ich klientów. Plebiscyt jak, każda tego typu inicjatywa, musi znaleźć swoje miejsce w świadomości przedsiębiorców, dlatego wierzymy, że z każdym rokiem o tytuł Herosa będzie walczyło coraz więcej właścicieli sklepów – mówi Marta Gampf, Dyrektor Marketingu w Grupie Eurocash.

W Plebiscycie „Herosi Polskiej Przedsiębiorczości” wyróżniono dobre praktyki w pięciu obszarach charakterystycznych dla polskiego handlu detalicznego:

1. Wszechstronność Heros z tej kategorii nie boi się podejmować odważnych decyzji biznesowych i inwestuje w nowe technologie wspierające sprzedaż, siłą jego biznesu jest różnorodność; swój biznes buduje pod różnymi szyldami – elastycznie dopasowując format działalności pod potrzeby konsumentów w konkretnych lokalizacjach. Dzięki temu zapewnia swoim klientom dostęp do różnych produktów i ofert promocyjnych.

2. Zaangażowanie przedsiębiorca startujący w tej kategorii dla swoich klientów ma zawsze najlepsze produkty i oferty, a jego sklep jest centrum lokalnego życia; dzięki jego działalności nawet mieszkańcy najmniejszych miejscowości mają dostęp do ulubionych produktów
i marek; swoją siłę i sukces biznesowy wykorzystuje, by pomóc swoim sąsiadom; działa na rzecz lokalnej społeczności, wspiera krzewienie kultury fizycznej, sztuki, edukacji, tworzy miejsca pracy. Jego klienci są beneficjentami jego działalności pozabiznesowej i mogą czerpać z niej korzyści.

3. Lokalność – Heros korzysta z dostaw od lokalnych producentów; świeże owoce, warzywa, nabiał czy mięso od okolicznych wytwórców są atutem asortymentu jego sklepów. Zapewnia swoim klientom dostęp do wysokiej jakości lokalnych i regionalnych produktów w najlepszych cenach.

4. Przyjazność – siłą biznesu zwycięzcy w tej kategorii jest zbudowany w oparciu
o partnerskie stosunki lojalny zespół oraz bliskie relacje z klientami. Odwiedzający jego sklepy czują się w nich jak u siebie i zawsze mogą liczyć na profesjonalną, ale też sympatyczną obsługę.

5. Rodzinność – Heros prowadzi wielkopokoleniowe przedsiębiorstwo, a członkowie jego rodziny są równoprawnymi partnerami w biznesie. Korzysta z doświadczeń starszych
oraz innowacyjności młodszych pokoleń – skutecznie łączy tradycję z nowoczesnością. Oferta jego sklepów uwzględnia potrzeby wszystkich pokoleń.

 

 

Zasady udziału w plebiscycie

Plebiscyt „Herosi Polskiej Przedsiębiorczości” miał dwuetapową formułę. Po zakończeniu głosowania internautów 50 przedsiębiorców (10 w każdej z 5 kategorii konkursowych)
z największą liczbą głosów oraz ich historie trafiły pod obrady Jury.
Gremium w składzie: Luis Amaral - Prezes Zarządu Grupy Eurocash, Waldemar Nowakowski -
Prezes Zarządu Polskiej Izby Handlu, Andrzej Malinowski - Prezydent Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej, Monika Dąbrowska – Prezes Zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodaców,
prof. Witold Orłowski – rektor Uniwersytetu Vistula, prof. Henryk Mruk
z Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, dr Marta Ziółkowska ze Szkoły Głównej Handlowej
w Warszawie oraz Agnieszka Bacińska - Prezes Walk PR 20 września wybrało zwycięzców.

 

Ich nazwiska ogłoszono podczas organizowanego przez Eurocash Kongresu Przedsiębiorców Polskich, 26. września, w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.

 

 

Szczegółowy regulamin plebiscytu:
www.herosiprzedsiebiorczosci.pl

 

 

 

 

***

Grupa Eurocash to polski lider hurtowej dystrybucji produktów FMCG, czyli szybko zbywalnych produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholi i wyrobów tytoniowych. Swoją działalność biznesową od wielu lat opiera na partnerskich relacjach ze swoimi Klientami – właścicielami niezależnych sklepów detalicznych, tych zorganizowanych we franczyzę i tych,
które są samodzielnymi podmiotami. Poprzez połączenie własnego know-how z przedsiębiorczością Klientów i Pracowników z sukcesem maksymalizuje swój udział w dystrybucji i sprzedaży.

Herosi Polskiej Przedsiębiorczości – Plebiscyt Handlu Detalicznego to ukłon w stronę Klientów Grupy Eurocash – najlepszych i najbardziej inspirujących partnerów biznesowych.

 

Kontakt dla mediów:

 

Piotr Czarniak

Senior Account Manager

Walk PR

piotr.czarniak@walk.pl

tel. 789 443 471

 

 

Izabela Tadra

Account Executive
Walk PR

izabela.tadra@walk.pl
+48 503 825 027