Działania Straży Miejskiej w Pile
17.05.2016

Straż Miejska w Pile jest zobowiązana do prowadzenia rejestru zgłoszeń i interwencji dotyczących czystości i porządku na terenie miasta Piły.

Po otrzymaniu zgłoszenia, Straż ustala właściciela nieruchomości z Bazy Danych Ewidencji Gruntów i Budynków. W zależności od tego, kto jest właścicielem – informuje się odpowiednie podmioty.

Jeżeli właścicielem terenu jest Gmina Piła – odpowiednie jednostki zobowiązane są do zwrotnego potwierdzenia otrzymania wiadomości oraz usunięcia nieprawidłowości w terminie do 48 godzin od zgłoszenia interwencji (gdy konieczny jest dłuższy czas – wskazuje się przybliżony termin usunięcia nieprawidłowości).

Jeżeli właścicielem jest podmiot inny niż Gmina Piła – strażnik powiadamia go o ciążących obowiązkach oraz zobowiązuje do niezwłocznego usunięcia nieprawidłowości.

Straż Miejska w Pile działa sprawnie i szybko. Jednym z jej podstawowych zadań jest ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych. Jeżeli widzisz, że coś lub ktoś zakłóca ten stan, nie wahaj się i powiadom Straż Miejską w Pile. Podajemy telefony pod którymi strażnicy miejscy przyjmują zgłoszenia od osób prywatnych i instytucji:

TELEFON   ALARMOWY      986

INFOLINIA: 801-005-285

TELEFON: 67 210-42-86

Tel. komórkowy, sms - 668-250-619

e-mail   : sm@um.pila.pl

adres:    ul. Zygmunta Starego 1, 64-920 Piła